PERSBERICHT Studio Schouwburgplein: de nieuwe TV-studio in hartje Rotterdam

In Nieuws

PERSBERICHT

Aanstaande donderdag 11 juni 2015 wordt Studio Schouwburgplein, de nieuwste TV-studio van Rotterdam, officieel geopend. Bekende Nederlanders, televisiepersoonlijkheden, bestuurders en ondernemers maken hun opwachting tijdens de openingsreceptie. In Studio Schouwburgplein worden opnamen gemaakt voor landelijke programma’s van o.m. RTL7, RTL4 en SBS6. De professionele TV-studio wordt ook gebruikt als eventlocatie voor seminars en bedrijfspresentaties.

Studio Schouwburgplein is een initiatief van TV Media Partners, de Rotterdamse producent van multimediale communicatie concepten. Het bedrijf is gepast trots op deze uitbreiding met een studio. Deze nieuwe TV-studio in Rotterdam is voorzien van de meest moderne opname- en registratieapparatuur en kent een oppervlakte van totaal 400m². Het biedt veel mogelijkheden voor zakelijk en ondernemend Rotterdam.

Studio Schouwburgplein beschikt over de meest moderne faciliteiten die te gebruiken zijn voor:

• TV-programmaopnamen (landelijke tv programma’s worden in onze studio opgenomen. www.altijdjong.tv, www.businessaantafel.tv, www.shoppingenlifestyle.tv
  • Web casting, live uitzendingen die via streaming worden uitgezonden op het internet
  • Studioverhuur voor reclamebureaus en mediaproductiebedrijven
  • Instructie- en bedrijfsfilms, TV Media Partners is de grootste aanbieder van bedrijfsfilms op broadcastniveau van Nederland
  • Live bedrijfspresentaties & events, waarin TV-opnames een prominente rol spelen

Strategische mediapartners voor nationale broadcasters RTL Nederland en SBS.

Met onze nieuwe TV-studio beschikt Rotterdam over haar eigen professionele TV-studio. We zijn trots dat wij met deze nieuwe studio ons partnership met RTL Nederland en SBS een nieuwe dimensie kunnen geven. Daarbij biedt het ook mogelijkheden om studi Studio Schouwburgplein te gebruiken voor events – zoals bedrijfspresentaties en seminars – tot 200 man, waarbij we natuurlijk opnamen op broadcastniveau registreren.

Openingsreceptie nieuwe TV Studio op 11 juni 16.00 uur tot 21.00 uur.

De opening van Studio Schouwburgplein vindt plaats op donderdag 11 juni. De officiële opening wordt verricht om 17:00 uur. De receptie vindt plaats tussen 16:00 en 21:00 uur. Belangstellende ondernemers en vertegenwoordigers van de media zijn uiteraard van harte welkom on kennis te maken met de nieuwste TV-studio én eventlocatie, in hartje Rotterdam.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie.

Voor meer informatie of aanmelding van uw aanwezigheid tijdens de openingsreceptie, kunt u contact opnemen met:

Peter Hazenberg –  TV Media Partners

Sander Frederiksen – communicatie

Studio Schouwburgplein is gevestigd op de Schouwburgplein 12-15 te Rotterdam.

Uitermate bereikbaar met de auto, openbaar vervoer of te voet!