PERSBERICHT Studio Schouwburgplein: de nieuwe TV-studio in hartje Rotterdam

In Nieuws

PERSBERICHT

Aanstaande donderdag 11 juni 2015 wordt Studio Schouwburgplein, de nieuwste TV-studio van Rotterdam, officieel geopend. Bekende Nederlanders en televisiepersoonlijkheden maken hun opwachting tijdens de openingsreceptie. In Studio Schouwburgplein worden opnamen gemaakt voor landelijke programma’s van o.m. SBS6. De professionele TV-studio wordt ook gebruikt als eventlocatie voor seminars en bedrijfspresentaties.

Studio Schouwburgplein is voorzien van de meest moderne opname- en registratieapparatuur en kent een oppervlakte van totaal 400m². Het biedt veel mogelijkheden voor zakelijk en ondernemend Rotterdam.

De faciliteiten zijn te gebruiken voor:

• TV-opnames (landelijke tv programma’s worden in onze studio opgenomen. www.altijdjong.tv, www.businessaantafel.tv, www.shoppingenlifestyle.tv )
  • Web casting, live uitzendingen die via streaming worden uitgezonden op het internet
  • Studioverhuur voor reclamebureaus en productiebedrijven
  • Instructie- en bedrijfsfilms
  • Live bedrijfspresentaties & events, waarin TV-opnames een prominente rol spelen

Openingsreceptie nieuwe TV Studio op 11 juni 16.00 uur tot 21.00 uur.

De opening van Studio Schouwburgplein vindt plaats op donderdag 11 juni. De officiële opening wordt verricht om 17:00 uur. De receptie vindt plaats tussen 16:00 en 21:00 uur. Belangstellende ondernemers en vertegenwoordigers van de media zijn uiteraard van harte welkom on kennis te maken met de nieuwste TV-studio én eventlocatie, in hartje Rotterdam.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie.

Voor meer informatie of aanmelding van uw aanwezigheid tijdens de openingsreceptie, kunt u contact opnemen met:

Sander Frederiksen – communicatie

Studio Schouwburgplein is gevestigd op de Schouwburgplein 12-15 te Rotterdam.

Uitermate bereikbaar met de auto, openbaar vervoer of te voet!

Stuur ons een mail

Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Not readable? Change text. captcha txt